باربری اجاره دار 

باربری اجاره دار و باربری محدوده ارامنه  در ایران باربری یکی از بهترین و ارزان ترین شرکت ها در شرکت حمل بار در تهران هستند. این شرکت دارای مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل می باشد و هزینه های اسباب کشی را هم بر طبق تعرفه های مصوب آن جا تعیین می کند. باربری محدوده اجاره دار دارای پرسنل ماهر و با تجربه ای است که تمامی کارهای اثاث کشی را برای شما عزیزان انجام می دهند. با شماره زیر تماس بگیرید و خدمات ما را رزرو نمایید، هدف اتوبار اجاره دار و باربری در گاندی کسب رضایت شما عزیزان است.

۰۲۱۲۸۴۲۹۲۷۶

باربری اجاره دار

 

ماشین های اسباب کشی 

ماشین های حمل بار در باربری اجاره دار و سایر شعب ایران باربری مانند باربری پاکنژاد کاملا ایمن و کارشناسی شده هستند. دارای قسمت بار کاملا پوشیده شده با فوم های ضربه گیر، پولیش و دیگر عایق ها می باشد و بارتان بدون آسیب به مقصد می رسد و از سلامت کامل برخوردار است. بنابراین می توانید به اتوبار اجاره دار اعتماد کنید و از نتایج خوبی که کسب می کنید راضی خواهید بود.

 

 

باربری اجاره دار

کامیون های حمل بار 

ماشین های حمل بار باربری اجاره دار دارای انواع مختلفی هستند که به چند دسته تقسیم می شوند:

  • کامیون های متوسط و بزرگ و کوچک

انواع بارها شامل اثاثیه منزل و شرکت و ادارات را می توان با کامیون های مجهز ما جا به جا نمایید. کف این ماشین ها کاملا موکت کاری است و از کثیف شدن اثاث داخل بار جلوگیری می شود.

  • نیسان بار و وانت تلفنی

ماشین های کوچک جهت انتقال بارهای کم حجم در این شرکت استفاده می شود. این ماشین ها به دو صورت سرپوشیده و سر باز هستند و بر حسب نوع بار از هر دوی این ماشین ها استفاده می کنیم.

  • ترانزیت و دیگر ماشین های سنگین.

باربری اجاره دار

قیمت اسباب کشی

تمام کرایه های باربری اجاره دار نسبت به شرکت های دیگر از کمترین نرخ برخوردار است و این شرکت سعی کرده باتوجه به شرایط اقتصادی مشتریان عزیز تخفیف هایی را در نظر بگیرد و رضایت آنها را به دست آورد. هزینه موضوعی است که برای تمام شرکت ها در اولویت است و اهمیت ویژه ای دارد. هزینه در تمام شرکت ها با توجه به هزینه اعلام شده توسط اتحادیه حمل و نقل  مشخص می شود و نیز با توجه به نیازهای مشتریان عزیز هزینه خود را کاهش داده است.

 

اتوبار اجاره دار

قیمت ارسال بار از تهران به شهرستان

ارسال بار از تهران به شهرستان در باربری محدوده اجاره دار هر روزه انجام می شود و مشتریان دائمی و همیشگی دارد. این مشتریان بابت پرداخت هزینه ها هیچ گونه واهمه و استرسی ندارند چرا که کاملا قانونی و منصفانه است. می توانید برای اینکه از جزئیات قیمت ها و تخفیف های شرکت مطلع شوید با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید.

 

بسته بندی اثاثیه منزل در تهران

باربری محدوده پاکنژاد از انواع کارتن های چند لایه و ضخیم جهت انجام بسته بندی مناسب اثاث و لوازم داخل بار استفاده می کند. از جمله این تجهیزات می توان به کارتن های چتد رویه و نایلون حباب دار، بابل رپ و استرچ رپ اشاره کرد. می توانید با کارشناسان این شرکت حمل بار صحبت نمایید و از چگونگی انجام این کار مطلع شوید. 

تماس مستقیم